Ihtifal KAFA peringkat Daerah Ipoh 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulillah setelah berjaya mendapat tempat pertama dalam Majlis Ihtifal KAFA peringkat Kawasan Ipoh 4 pada bulan yang lalu, peserta bagi pertandingan hiwar, penulisan jawi dan kumpulan marhaban dari SRAR Sungai Rokam akan sekali lagi bertanding untuk peringkat Daerah Ipoh pula pada 21 Mei ini.

Lebih menarik dan mengujakan para peserta terlibat, pertandingan kali ini akan diadakan di SRAR Sungai Rokam setelah terpilih untuk menjadi tuan rumah bagi Ihtifal KAFA peringkat Daerah Ipoh bagi menggantikan SRIP Ipoh yang menarik diri dari menjadi tuan rumah yang sepatutnya.

Jawatankuasa Ihtifal Daerah telah bermesyuarat bagi membincangkan persiapan dan pelaksanaan majlis Ihtifal KAFA peringkat Daerah Ipoh dan insyaAllah segala persediaan akan dipersiapkan sehari sebelum majlis bermula.

Mudah-mudahan kejayaan akan dapat terus dilakar oleh wakil-wakil SRAR Sungai Rokam dan pastinya mudah-mudahan majlis akan berjalan lancar dari bermula hingga ke akhirnya. Bagi anak-anak didik SRAR Sungai Rokam yang lain dan ibubapa, anda semua dijemput hadir sama pada hari Majlis dilaksanakan bagi memeriahkan suasana dan memberikan sokongan kepada peserta yang terlibat.


Previous
Next Post »